Ben Kimim?

Öncelikle Herkese merhabalar. Bugün ilk blog yazımı yazıyorum. Bi hatam vs. olursa şimdiden özür diliyorum. Ben 2000 Yılında Ankara’ da Doğdum. Ve halen Yaşamımı Ankara’ da Sürdürüyorum. Bilişim Dünyasına ilk Merakım İlk Bilgisayarımı Aldıktan 4 Ay Sonra Başladı. Ve 5 Yıldır Bilişim Sektöründeyim. Bu 5 Yıl İçerisinde: Mobile Oyunlar Geliştirdim, Aynı Şekilde PC’ ye Oyunlar Geliştirdim. İlk Merakım Oyunlarla Başladı ve 1.5 Yılımı Oyunlara Harcadım.

Daha sonrasında Web Tasarım İşine Kalkıştım. İlk başlarda HTML/CSS Öğrenerek Web Dünyasına Giriş Yaptım, daha sonra Php geldi, sonra Asp.net, sonra Bootstrap derken Web Dünya’ sındada 1.5 Yılımı Harcadım.

Peki Şimdi Ne Yapıyorum? 

Şimdi Omersoft Yazılım Teknolojileri Adında Yazılım/Bilişim Ofisim Var. Ayrıca Klocee Adında Şirketlere Finansal Yazılım Çözümleri Sunan Girişimim Var. Şu Anda Buradaki İşlerle Uğraşıyorum. Peki ofiste neler Yapıyorsunuz Diye Soracak Olursanız Web Sitemizi Ziyaret Edebilirsiniz.

Sosyal Medya Hesaplarım:

Bana Yukarıdaki Hesaplardanda Ulaşabilirsiniz. Sonraki Yazılarımda ” Girişimcilik ve Yazılım Geliştirme ” Hakkında Yazılar Paylaşacağım. Şimdilik Hoşçakalın..

 

 

Bir Cevap Yazın

